Gathering Crew iLuvislam.com

 

Assalamualaikum..

 

Alhamdulillah, semalam 25-04-2009 telah berlangsungnya majlis gathering pertama krew-krew iLuvislam.com Malaysia yang bertempat di PWTC semperna berlangsungnya Pesta Buku Antarabangsa 2009.

 

Dengan kehadiran mencecah 20 orang krew-krew dari serata negeri dengan latar belakang setiap orang yang berbeza-beza, Alhamdulillah.... tercapai juga cita - cita untuk pertemuaan itu.

 

Majlis yang bermula pada pukul 0900 sehingga pukul 1500 di sekitar KLIBF09 kali ini, pelbagai aktiviti telah dilaksanakan untuk menjalinkan ukhuwah di antara krew-krew iLuvislam.com.

 DSCN9507

Semoga dengan aktiviti yang singkat itu, dapat menjalinkan ukhuwah diantara krew-krew.

 

Boleh merujuk pada page ini untuk aktiviti lengkap pada hari berkenaan:

1. President iLuvislam.com - Akhi Imran Koyube

2. Artikel Tinta Admin di iLuvislam.com

Selesai majlis gathering krew-krew iLuvislam, bergegas ke booth ASUH. Sesi bertemu dengan ustaz Hasrizal (saifulislam.com) penulis buku bestseller Aku Terima Nikahnya (ATN). Ketika itu sesi bertemu peminat sempena perlancaran buku ATN2 beliau iaitu Bercinta Sampai Ke Syurga dan Rindu Bau Pohon Tin.

 

Rujukan : saifulislam.com (siap ada gambar aman lagi...huhu) thanx ustaz....

 

Sangat-sangat berbaloi. Walaupun dalam masa yang singkat, namun Alhamdulillah, semoga pertemuan yang singkat itu dapat menjalinkan ukhuwah di antara krew-krew iLuvislam.com dan Ustaz Hasrizal.

 

Semoga Bertemu lagi di lain waktu.

3 teguran dan kutukan:

Iman Aisyah said...

Salam..

wah2 ada gambar tuh kat page ustaz..

Best2 dpt pegi Pesta Buku..

Semoga bermanfaat pertemuan dgn ustz.

Jazzakallah~

AsNiza said...

salam..

akak pun sempat bual2 ngn ustaz, tp tk ambil gambar..isk2..kire ok la ketiga3 buku tu ada sign ustaz, hehe...^^

alhamdulillah..

Qalam Aisyiq said...

Waaaaaaaaaaa........

Tak achi....

Sha nak g gak aman!!..

nak nangislah cam ni..:(