Ba Alif Ba Ya maksudnya ZIONIS

Bismillah. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

 

Seperti biasa. Dikala keboringan yang tidak tahu apa yang patut dilakukan untuk mengisi masa lapang, bermulalah pengembaraan maya. tangan ligat bergerak depan dan belakang, mouse ditolak kiri dan kanan, jari telunjuk galak mengetik. Apa yang terpampang mata menari mengikut rentak penulisan, otak lihat mentafsir sambil mulut terkumat kamit membaca.

 

Tiba-tiba....

 

"Mak aii...ini ba alif ba ya ker apa ni.... "

 

Kehadiran gambar itu menarik minat aman membaca artikel itu sepenuhnya. Betul laa kata cikgu aman dahulu, a picture can describe a thousand word. Baca punya baca, terasa untuk berkongsi dengan kawan-kawan sekalian. Sesuatu yang menarik. Teruskan pembacaan anda... (errr...aman edit sikit-sikit tau)

 

Jom Layannnn..... ZZZzzzaaaasssss!!!

 

Selsema Babi Angkara Zionis

 

Tak lama lagi, penawar Selsema Babi akan beredar di seluruh dunia. Dulu Selsema Burung, kini Selsemababibesar Babi. Pengarah filem blockbuster ini akan terus mainkan peranannya. Pelakon utama akan terus beraksi. Penawar Selsema Babi diumumkan oleh Barack Obama sebagai Tamiflu. Dari mana datangnya Tamiflu ini? Ia dikeluarkan oleh sebuah syarikat yang dimiliki oleh zionis yahudi, yang mana salah seorang pemegang saham terbesar ialah Donald Rumsfeld, bekas Setiausaha Jabatan Pertahanan Amerika Syarikat. Menarik bukan? Filem Blockbuster antarabangsa ini ditayangkan secara percuma di rangkaian media antarabangsa. Itulah konspirasi antarabangsa zionis untuk  mengawal dunia sekaligus mengaut keuntungan atas kesengsaraan penduduk dunia. Rumsfeld merupakan ahli aktif dan orang berpengaruh dalam Syarikat Gilead Science(salah seorang Lembaga Pengarahnya), pengeluar utama vaksin Tamiflu, penawar kepada selsema babi yang kemudiannya dikenali sebagai H1N1 ataupun Influenza A.

 

Kita harus mengetahui bahawa Gilead Sciences merupakan syarikat milik Zionis Yahudi. Gilead itu sendiri bahasa Hebrew yang membawa makna,”Tempat Suci” (Holy Place).

 

Bacaan lanjutan tentang Gilead Sciences :

 

Dr. Ali-Reza Mehrabi, Shaid Beheshti University mendakwa bahawa Rumsfeld telah membeli saham baru syarikat Gilead Sciences pada tahun lalu dengan nilai US18 billion dolar.

 

Katanya lagi, “Kalau kita terima tanggapan bahawa kerja-kerja yang dikendalikan di Makmal di Mexico, sama ada di ladang ternakan babi atau tempat lain, adalah menjadi fakta bahawa penyakit itu tersebar sama ada kerana kesilapan manusia, menunjukkan bahawa memang Amerika Syarikat sedang menjalankan eksperimen di negara pinggiran(Mexico), sebagai ganti negaranya sendiri. Dalam kes ini(selsema babi), Amerika Syarikat mungkin hilang kawalan (terhadap penyebaran virus itu).”

……………………………………………

 

Percaya ? Terpulang kepada anda…Pendedahan ini dibuat oleh Dr. Ali-Reza Mehrabi ketika ditemuramah oleh Iranian TV yang disiarkan ke udara pada 6 Mei 2009 lalu.

Nabil kata : "Lu pikir la sendiri"

Petikan dari : SELSEMA BABI ANGKARA ZIONIS

6 teguran dan kutukan:

humbleServant said...

pape pun
semuanya tetap datang dari Allah
bersandarkan kecuaian manusia

tak taulah lpas selsema ba alif ba ya
selsema binatang ape pasni

semuanya ader hikmah
Allah lebih mengetahui
wallahualam

kayghani said...

ni kalau sape yg makan,memang cukup stok sebulan..hehe

square said...

konspirasi atau tidak sama samalah berdoa.

~ aman shah ~ said...

@ humbleServant

Setiap yang berlaku ada hikmahnya..Hanya Allah yang mengetahuinya. Mcm selsema babi ini, ramai saintis2 mengkaji khinzir, dan mereka menyokong pendapat Islam melarang pengganutnya jgn makan khinzir..Maybe Allah nak sebarkan lagi agamaNya


@ kay

bukan stakat sebulan, setahun terus~~


@ square

sama-samalah berdoa tidak berjangkit akan penyakit ittu..kena samak nnt~~hehe

Unknown said...

sekilas pandang, ingatkan badak air td...huu..

besar bangat...

ya Allah, cmne la non-muslim ni boleh selera nk mkn benda ni...tgk pn dh loya...

Alhamdulillah, setiap yg dilarang oleh Allah tu ade hikmahnye...

ummujannah said...

salam,

gambar khinzir, tersebut sungguhlaa menakutkan..

sebenarnya virus H1N1 ni dtg dari virus yg sama dgn influenza..xda vaksin lagi..~

haritu kat cni buat forum dibincangkan dari 2 segi agama dan medik..agama:nak kiamat dah ke?atau ini salah satu peringatan dariNYA.
medik dan politik di sini bercampur-baur(nak pilihanraya-isu ini dinaikkan)~

*sudah2 tak boleh komen pnjg~study2!
*teringat nabil kata lu pk la sendiri..best2 rancangan tu(komen lari topik=)